8/3

Då var helgen över strax. Den hinner inte ens börja förrän den är slut ju!
 
Fick mail idag så på torsdag ska jag träffa ledaren och ha kostmöte.
Och då ska jag fylla i hela dygnets timmars aktiviteter och vad jag äter.
Detta skulle göras i en vecka före mötet vilket innebar att jag fick sitta här och försöka komma ihåg vad jag gjort sen i torsdags. Fick ihop nått iaf. Så får det väl se ut som det ser ut :)
Vardagarna hade jag iaf flera timmar arbete att lägga in, igår och idag var det mest tid "passiv fritid". 
Men sen så är det ju faktiskt söndag idag. Tvätt och se på serier dag ;)
Allt kan inte vara träning och stå hej ;)
 
Nu är dag dags att krypa i sängs. Imorgon är det dock ingen morgonträning så sovmorgon :)

Vill avsluta med att säga att mina tankar är hos min gamla goda vän och hennes familj efter den tragedi och stora sorg som de just nu genomlever. Livet är ibland något så grymt. All styrka och kärlek åt dem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0