22/4

Det verkar som om ledaren kanske insett hur det lätt för sen mötet vi hade så har hon dunkat en mer i ryggen. Och det är ju inte helt fel att få. Även om jag har svårt att ta emot det både från henne och er. 
Men det värmer fast jag antagligen mest ser besvärad och likgiltlig ut.
 
På måndag är det vägning igen. Och det känns lika trist som sist gång. Jag känner mig bara större och större.
Så det är ju rätt läskigt att ställa sig där då. Men men, det är bara att göra det och så får vi se.
Tror det andra laget även vinner detta men det får så vara. 
 
Fick mail från ledaren här om dan, hon vill att jag ska börja gå på nått som kallas ISO-dieten. Vet inte riktigt vad det är eller nått. Ska läsa igenom det vi fått i pappersväg men har inte orkat göra det än, så får göra det nu ikväll, för imorgon vill hon veta om jag ska göra det. Tillsammans med andra i gruppen så klart.
I åtta veckor.. Det är ett tag. Men jag uppfattade det som att vi kommer få nån form av matschema att följa så det kanske ändå inte vore dumt. Testa kan man ju alltid göra. Även om jag bara ser hur jobbigt det är för man inte kan vara spontan och göra vad som helst till mat med vänner... Så då får jag ju fråga mig. Hur ofta gör jag mat och då spontan mat med vänner?? Hahahaha. Jag trodde nog för en stund att jag är med i nån tvserie ;)
 
Ska läsa igenom iaf så får vi se imorgon efter träningen. 
 
Nu ska jag se till så maten blir klar nån gång, äta lite och gå och lägga mig.
Har varit helt slut hela veckan så jag har tänkt lägga mig tidigt varje dag men det går ju så där.
Eller ja, läggadet går ju bra men sen ska det ju släckas och somna med ;)
 
Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är grym grym grym.!
Värt å testa dieten..
Rätt vad det är så går vikten ner. Kämpa kämpa❤️

2015-04-22 @ 21:46:58
Postat av: mor

Håller med Carro, du är grym.

2015-04-23 @ 02:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0