Nytt år och ledigheten är över

Då var ledigheten över. Imorgon drar det igång och vår mest hektiska tid börjar. Det ska bli ganska skönt ändå att återgå till det "normala" med lite rutin på livet. 
Inga fler nattsuddar kvällar. Inte på veckodagar iaf ;)
Det har varit 17 dagar utan huvudvärk och utan magont. Det var behövligt efter att haft det varje dag i evigheter. 
Där ser man hur mycket saker kan spela in på måendet. 

Har inte gjort nått under dessa dagar. Mest suttit i min soffa. Men det är en bra soffa så det har inte gjort nått ;)
Nån tur för att träffa vänner har det blivit och nån tur till Torp och Ikea har hunnits med. Så några timmar har soffan fått vila. Ja just det, och så har ju jul och nyår varit med. Känns redan som om det var evigheter sen. 

Har för första gången målat nått själv. Min gamla bokhylleunderdel har fått ny färg. Den skulle vara klar innan jag började jobba igen var det sagt.. Och det är den i stort sett. Det ska sättas på knoppar och för det behöver jag göra hål i lådorna, så där kom jag inte längre för jag har inget att göra hål med. 

Så nu är det dags att försöka tvinga mig att somna och sova hela natten. Vore dumt att somna över pappershögarna imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0