Fredag

Då så var jag i Nödinge igen.
Vi överlevde bilresan båda två ;)
De andra ser på nån dålig film och jag har redan varit vaken alldeles för länge så jag har gjort mig redo att sova.

Än så länge har de diskuterar viktnedgång, mat eller brist på mat och bara nämnt soppa med 100 kalorier i och vad som inte är bra mat och promenader.
Dårarna ska ut och gå fyra kilometer imorgon. Klockan sex! Jag tackade nej till promenad för den tiden ska jag sova! Och jag tackade ja till normal mat och inte kalorisnål soppa. Där det lite tävlades i vem som åt minst.
Sen att de satt och åt choklad och popcorn till filmen låtsas vi inte om ;)

Om jag snart inte träffar nån som inte lever att diskutera viktnedgångar och utseende snart tror jag att jag slutar prata med folk helt.
Jag vet. "Kasta inte sten". Jag vet att jag pratar om det med ibland. Men jag vill inte att det ska vara det enda samtalsämnet som finns med mina vänner.

Nej nu ska jag nog försöka sova. Är en lång dag imorgon, gissar jag, med klännings letande och (nu gissar jag igen) hysteriskt sällskap.

Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0