Dravel

Ja ja, jag vet. Nu sprang veckan förbi igen.
Men så är det. Det har varit övertid måndag till onsdag men idag kom jag faktiskt där ifrån i relativt vanlig tid.
Men det är mycket i ska hinna nu på bara två veckor, och sista veckan av dessa är det mesta dels bara jag och chefen där. Många bokslut är det kvar och så ska allt det vanliga rullande skötas med.
Men men, det får bli långa dagar de kommande veckorna med. Är ju så det är dessa tider och det visste jag redan innan jag började jobba.
 
Idag har vi skickat ut till de som (förhoppningsvis) ska vara med på möhippan.
Så det stora hela är klart. Nu är det bara inköp och lekar/aktiviteter som ska fixas.
Så om ni vet var man kan hitta en billig slöja eller har en gammal spetsgardin vi kan göra en av så får ni gärna säga till.
Tror det kommer bli bra, dock är vi inte så många som vi först trodde. Men vi räknar med att vi är åtta iaf.
Andra tärnan kommer bara vara med i början och så, hon har ju en nyfödd liten att ta hänsyn till :)
Men åtta låter väl rätt lagom. Om nu alla vill vara med för det blev ju dubbelt så dyrt mot vad jag tyckte.
Inte billigt att fixa och trixa och få ihop nått.
 
Imorgon bär det av till Nödinge och lördagen ska spenderas på bröllopsbutiker i jakt på brudklänningsmodellen.
Och där blir det lunch och middag.
 
Att det är så dyrt för en annan när det inte ens är jag som ska gifta mig ;)
 
Jessica, tärnan, var här idag och sa att hennes svägerska kan tänka sig att ta och göra våra frisyrer på morgonen till bröllopet. Det lätt bra tycker jag :) Hoppas det inte är allt för dyrt bara..
Sen är det skor med..
Klänningen är ju Jenny snäll och står för så den behöver jag iaf inte tänka på när det gäller kostnad.
 
Men nu är det allt dax för mig att lägga mig. Väskan är nästan packad, de sista får jag ju slänga ner imorgon när jag gjort mig klar till jobbet. Sen ska jag hämta Nettan runt fem och ta bilen ner.
Bara den resan kan ju bli spännande ;)
 
Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0