Dravel

Jag tror det löste sig med fakturorna. Fast jag vågar inte föra över alla pengar tillbaka på kontot ifall det fortfarande ligger och drar. 7 dagar stod det att de försöker dra pengar..
Men en hyra och resterande har gått iväg iaf så det var ju skönt det.
Men då har jag ju lärt mig att inte lägga in till betalning dagen innan det ska dras ifall jag lyckas göra det samma igen. ;)
 
Idag bestämde min chef att hon ska skicka mig på kurs.
I analys programmet som jag inte alls vet vad vi gör i..
Men det kan nog bli kul! :)
Men jag får ingen fortsättningskurs i löneprogrammet, hon var inte säker på att det skulle ge nått.
Jag hade gärna gått där för känner mig fortfarande lite bortkommen när det gäller saker utöver de "vanliga".
Men men, jag förstår henne med. De kostar en del pengar de där kurserna. Och då vill man ju att det ger nått.
Så gäller att lära mig nått i analysprogrammet!
Hon skickar mig på den för hon har "fått för sig" att jag gillar att sitta och fundera och försöka komma lösningar på datorn. Och det kanske hon har rätt i. Jag tror det kanske kan passa men det vet jag ju inte förrän jag testat.
 
I mitten av september är det iaf dags, två dagar i Gbg.
Jag hoppas på att Jenny är hemma då så jag får låna deras bäddsoffa :)
För att sova på terminalen lockar ju inte ;)
 
Fast nu ska jag sova i min säng. Är så trött idag! Idag med.
Har jag varit hela veckan. Men nu är det snart helg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0