Hej hej

Och där sprang veckorna förbi igen utan att ett ord blivit skrivet här.
Det finns inte så mycket att skriva här nu heller men får väl visa att jag kommer ihåg bloggen.
 
Nu har flyttlasset gått och jag har bott här i två veckor.
"Har du kommit i ordning" är en fråga jag fått ofta nu, för ja. Man ska ju ha kommit i ordning ganska så direkt.
Och det hade jag nog också inte haft nått emot. Men jag har noll ork eller lust att fixa nått när jag kommer hem från jobbet. Fick flyttat runt lite här i veckan så nu står det mesta där det ska. Är en del som ska ut och en som ska ställas på rätt plats. Men det får bli nån annan dag. ;)
Sen är det saker som ska upp på väggarna och ett par lampor hade inte skadat heller så jag kanske ser nått i mörkert. Men det kommer nog det med nån gång. Som sagt har jag noll ork eller lust.
Det är ju så jäkla tråkigt att hålla på med sånt :P
 
Annars är det inget som är annorlunda mot förut. Jag jobbar, ser på tv och läser.
Händer inte en sak här. Så inte konstigt det går veckor mellan uppdateringarna. Finns ju inget att uppdatera om.
 
Nu ska jag snart lägga mig och läsa så jag kanske kan somna någorlunda tidigt och är pigg (nåja) imorgon när det är dax för att gå upp till jobbet.
 
Hej så länge. ♥

Kommentarer
Postat av: Frun

Ser lägenheten ut sim när du lämnade den?

Svar: Ja allt ser ut som när jag lämnade den. Samma tapeter, fler fläckar bara. ;)Sen är det ny kyl, frys och spis. Men annars samma.
Jezz

2013-01-20 @ 23:51:00
URL: http://frutonskog.blogg.se
Postat av: Anonym

Gokart. Sumowrestling. Spa. Tigga pussar på stan för pengar. Paintball

2013-02-10 @ 20:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0