Dravel

Nu ligger jag i sängen igen.
Ibland undrar jag vad jag skulle ha större lägenhet till för ibland är jag inte ens i vardagsrummet utan ligger här med datorn och kollar på serier. Hade ju räckt att jag tog upp stora sängen istället och slängt ut resten förutom tvn ;)
Fast nej. Det känns mycket bättre här. Känns som ett hem. Fast det är ju ännu inte i ordning helt, ekar lite och fläktarna är ännu inte uppe. Men vad gör väl det :)
Ekandet märker jag bara av om det är nån här som man pratar med och ja, det är ju inte särskilt ofta och än är det inte varmt nog att behöva fläkten. Det är möjligen i sovrummet jag saknar den när jag, än en gång, försöker tända i taket men inget händer ;)

Mår fortfarande illa men det blir inte mer än så. Vilket i och för sig är skönt. Men det kan ju gärna få sluta.
Men det ger sig väl.

Nu ska jag nog läsa lite innan ögonen ramlar ihop.
Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Carro a

Du får säga till Martin på skarpen! Kram. Hoppas illamåendet snart försvinner

2013-02-26 @ 23:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0