Ny uppdatering om inget

Det gick bra hos läkaren. Det var blodprover och blodtryck och EKG och längd och vikt och lite så.
Var där veckan efter, alltså i förra veckan, och tog om ett prov som han ville kolla en gång till men som inte var nått farligt med samt fick svar på blodproverna.
Provet jag tog om visade samma som gången innan och då var det inget mer med det och blodproverna var bra.
Så inget HIV och ingen diabetes.
Allt ser så bra ut förutom vikten då, vilket han för övrigt inte ens sa en enda kommentar om.
Han ville nog mest bara svara på försäkringsbolagets frågor, inte göra så mycket mer ;)

Trots förkylning begav jag mig tillsammans med Joseph ner till Jenny den helgen. Gick rätt så bra med katter och förkylning.
Alltid skönt det.
Fick även frågan om ifall jag ville ställa upp som tärna på bröllopet.
Och ja, det ville jag ju så klart :)
Och det vill jag fortfarande. Delen jag inte vill ha nått att göra med är att hålla tal! Usch och fy.
Vad ska man säga? Varför ska man säga?
Har sagt åt henne att det kan tänkas hon får ett tal av en kalasfull tärna ;)
Men det får bli ett senare problem, är ett tag kvar..

Så nu ska det bantas! ;)
Eller iaf tränas mer och ätas mindre godis.
Inte för det är mig de tittar på under dagen men vill ändå inte står där som nån kossa i klänning :P

Tänkte börja detta i dag, inget godis och så.
Vad händer? Ja men då åker jag på magsjuka..
Ett tecken?
Fick åkt hem från jobbet, det gick sakta och bussficka för bussficka, men jag kom hem och sen har jag legat i sängen.
Nu har jag dock lyckats komma till soffan, tänkte se på Gardells dramaserie på ettan.

Gillar inte sitta här ensam och sjuk. Jag blir så ensam och ynklig då. Fast jag har varit rätt ynklig det sista ändå.
Även om det blir bättre, sakta sakta.
Förutom att jag plötsligt inser hur ensam jag är och hur jag inte vill vara det. Men men, ett steg i taget.

Nu ska jag fortsätta titta på tvn.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Carro

Tur det kom den vägen å inte andra i bilfärden hem;) är ledig lördag och söndag om du behöver hjälp<3

Svar: Ja det var ju tur!Annars hade jag fått vädrat rumpen och vinkat åt bilarna samtidigt ;)

Tror det ska gå bra ändå. Är nog inte så mycket som det känns just nu ;)
Jezz

2012-10-18 @ 21:17:12
Postat av: Jessica

Men tack ändå :) <3

2012-10-18 @ 21:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0