Hej hej, hemskt mycket hej

Tänk vad lite arbete om dagarna gör under.
Sitter inte och tok gråter utan dagarna går sin gilla gång och det mesta är som vanligt.
Dock har vi det nått så otroligt lugnt på jobbet och det är inte särskilt kul! Fortsätter det så här misstänker jag att min chef kommer att vilja att jag ska gå ner i tid.. Det är inget hon sagt eller ens hintat om, utan det är bara min egen gissning.
Ja ja, det lär vi märka. Snart är det nytt år och då är det rätt många bokslut som ska göras så då lär vi ha att göra så det räcker.
Fast igår var en sån dag som var olidligt lång. Segt på jobbet och blev lite trött på arbetsmiljön en stund. Men det är väl så det ska vara där.

Nått som var mindre olidligt igår var att jag var och skrev på kontrakt på min nya lägenhet!
Eller ja, ny och ny, jag har ju bott där innan ;)
Och nu hamnar jag där igen. Känns bra.
Är lite "orolig" när det gäller grannarna, de ovanpå hade jag ju inte en särskilt hjärtlig relation till sist men jag hoppas att de här nästan fem åren som gått sen dess har gjort allt lite lugnare.
Om inte så tror jag det är lättare att byta en tvåa mot en annan tvåa än att byta en etta mot en större, så allt går ju att lösa.
Men det ska bli så skönt att få två rum!
Ett riktigt sovrum och ett stort vardagsrum. Häärligt!

Och imorgon ska jag och Johan ha mys efter jobbet :D

Nu ska jag nog ta ett par alvedon, en dusch då jag fortfarande sitter efter boxen och inte har duschat och sen sooova.
Har varit så sjukt trött denna veckan, har inte varit lätt att gå upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0