Dravel

Ja då satt man här igen.
Är ju inte längre nått magsjuk men är seg och luftrören är inte riktigt som de ska vara. Gick utanför dörren idag och det gjorde mig helt slut. Och här trodde jag att jag var frisk nu.
Syster sa åt mig att gå till läkaren imorgon.
Och jag ska väl ringa men ni vet väl hur det är..
Man går inte gärna dit ;)
Jag kan ju bli bättre, eller så är det inget och bara onödig tid eller så kanske läkaren har bättre saker för sig som typ fika eller nått.
Men det är väl lika bra att kolla, även om jag tror att det bara är att jag inte är helt bra och då klarar inte medicinen att vidga tillräckligt.
Och det tror jag inte de kan göra nått åt ändå

Sen är det samvetet med för att jag missar jobbet eller helt ärligt, mest är det den missade lönen som svider.
Men sen är det väl bättre att vila upp ordentligt med en gång istället för att det kanske blir mer hemtid i flera omgångar över längre tid.
Ja ja, så länge räkningarna blir betalda får det ju gå.

Nu ska jag kanske lägga mig eller om jag ska fortsätta med skämskudden framför Fråga Olle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0