Maj 14, 2012

Hur vore det ifall de hade ventilation på Tumlaren?
Var där idag, första gången på alldeles för länge, och det börjar närma sig sommar eller iaf vår.
Och det märks direkt där inne för det finns ingen luft! Och då klarar jag inte av det.
Hade en stund en fläkt som stod och blåste rätt på mig. Då funkar det, för då får jag luft.
Men så klart kom det en liten skolgrabb som inte klarade av att få blåst på sig ;)
Jag förstår honom visserligen, han hamnade mellan mig och fläkten och jag har ju förstått såpass att inte alla gillar att ha den på sig så som jag gör ;)
Så jag fick ge upp efter ett tag. Och funderar på att leta upp en liten handfläkt att ha med mig som kan blåsa på bara mig, så jag får luft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0