Mars 13, 2012

Idag var en bra dag på praktiken. Dagen rullade på, jag gjorde lite nya saker och chefen var på glatt humör hela dagen. Sådana borde alla dagar vara!
Hon sa även att jag ska ta och tänka ut lönekrav så ja, ett jobb blir det nog!
Sen får vi bara se hur månaden mellan praktiken och bidragsdelen blir, men det löser sig.
Hade det varit en vecka eller två hade jag inte haft något emot att vara ledig men fyra veckor känns lite långt. Men vi löser det. Bara det blir ett jobb från 9e juni så är jag nöjd!

Idag har jag varit duktig, igen. Har börjat träna på tumlaren varje tisdag och tanken är att det ska utöka till torsdag med. Än så länge har jag bara varit där en torsdag men tanken är ju att det ska bli fler.
Det värsta är bara att efteråt, som nu, får jag huvudvärk. Så nu är jag helt slut med huvudvärk och illamående.
Men det går väl kanske över det med.

Imorgon är det fika för att fira Christian som fyller år idag och på torsdag är det kurs i Uddevalla med mina arbetskamrater som gäller på förmiddagen. Det är något nästan varje dag. Fast inte på fredag, då är det bara slappande som gäller efter jobbet. På lördag är det tjejfest för att fira Sandra som fyllde förra veckan.
Kan nog bli grejer det. De flickorna är ju helt tvärt emot hur jag är men det kan ju vara uppfriskande det med.
I lagom dos ;)

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och vänta på att Hemmafruarna börjar. Vill inte vakna med migrän imorgon.
Tabletter är tagna så det släpper snart hoppas jag.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Frun

Laddar du med mycket vatten under dagen före du ska träna?? Man ska ju dricka ca 2 l vatten om dagen och tränar du så går det ju åt mycket mer. Ha med vattenflaska på jobbet och ha som mål att du ska fylla på den 2 gånger under dagen.



Du är jätteduktig! Puss!

2012-03-14 @ 09:34:15
URL: http://frutonskog.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag dricker vatten, dock inte så mycket vatten.

Har en vattenflaska med mig varje dag på jobbet och dricker mycket mer vatten än vad jag tidigare gjort. Det är ju alltid nått ;)

2012-03-15 @ 17:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0