Idag är en annan dag

Idag känns det lite bättre. Chefen började med att förklara för mig om den där blanketten och hjälpte mig fylla i den lugnt och fint. Kanske kom hon på sig igår att jag aldrig gjort det och hur ska jag då veta?
Resten av dagen gick i full fart. Stora högar på tisdagar, I like!
Jag har hellre stora högar än sega dagar med lite att göra.
Nästa vecka är en sån seg vecka.. Men men det får vi ta då.
Fast idag var jag inte på övertid mer än tio minuter, kom prick åtta och gick tjugo i fem.
Men imorgon börjar jag nog tidigare, så kanske kanske man kan få komma hem tidigare..
Städning har jag tänkt ägna mig åt. Fast det blir väl som vanligt att jag tänker det i ytterligare ett par veckor eller så ;)

Vi hade pratat på att gå ut och äta på fredag, vi tre på jobbet och en av våra kunder och hennes anställde.
Vilket jag surat lite över för då skulle jag ju missa GT karnevalen och Haaks.
Men idag fick jag veta att kunden inte kunde och att chefen tyckte att visst kunde bara vi tre gå ut men är ju roligare om de andra är med. Så jag hoppas allt är inställt nu så jag slipper missa.
Har ju väntat på detta i flera veckor nu!
Har man inte mycket till liv så blir de där sakerna väldigt stora ;)
Så uppehålls väder tack på fredag eftermiddag kväll så jag kan stå och sjunga med och bli alldeles nykär utan att behöva stå i regnet.

Men nu är det dax att krypa ner och läsa lite. Har inte mycket till liv på kvällarna heller så på vilket sätt bättre använda tiden än till att läsa :)

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0