Sista januari

Imorgon är det då dax för arbetsförmedlingen att komma och hälsa på hos oss och prata om möjlig förlängning av praktiken och så. Då får vi se vad som blir sagt, klockan nio ska han komma så det är ju ganska direkt på morgonen, rätt skönt.

Annars händer det ju inget. Därför det inte finns nått att skriva om.
Praktik hela dagarna och sen kommer man hem och sitter på soffan.
I fredags var iaf Ramona och Sandra här och hade dejt med mig, alltid lika trevligt :)
Och så fick jag bestämt en spontan resa till Jenny, så på lördag förmiddag satte jag mig på bussen till henne och var där till söndag. Vi gjorde inte mycket, när jag kom gick vi lite inne på en affär men sen tog vi det mest bara lungt. Avslutade kvällen med att sitta och titta på filmer och äta massa godis :)
Linnea däremot var inte så förtjust i mig ;)
Sådana blickar jag fick! Och kom jag för nära gallskrek hon. När jag höll henne gick det bara bra så länge hon hade ryggen åt mig och inte såg vem det var som höll :P
Men så är det. Ungar skriker när de ser mig. Därför kanske jag ska hålla mig till gosedjur, de säger inte nått ;)

Nu ska jag se ifall jag kan göra någon förändring här hemma. Eller om jag tar det en annan dag eftersom det är så skönt i soffan..
Fast, suck, nu kom jag på att jag måste ju resa på mig för att göra lunch till imorgon.
Jag är så trött på mat så jag vill kräkas. Finns ingen matlust och det är inte gott när jag äter.
Varför blir jag trött på mat när jag ätit tre gånger om dagen (på veckodagarna) i tre månader när vanligt folk äter massvis med gånger om dagen i alla år?

Min jacka har gett upp med. Den där grejen man drar upp dragkedjan med har gått sönder, öppnat sig så att det inte går att dra igen den. Det är kallt med öppen jacka ute just nu kan jag lova.


Nej, får väl göra den där lunchen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0