Feb. 21, 2012

Idag har jag haft litet avbrott i praktiken och varit och jobbat i växeln, kunde ju varit några dagar till tycker jag för pengarnas skull men men så är det.
Tydligen var det fel på växeln i börjat, jag tyckte väl det var lite väl tyst den första halvtimmen :P
Men sen blev det ordning och allt rullade på som vanligt.
Att det kan vara sådan skillnad, jag har inga problem att svara där i växeln men jag har väldigt svårt att kunna med att ringa på praktiken ifall jag inte står ensam i något rum. Men det kommer väl det med..
Har haft galet sug efter choklad idag. Tre veckor sen sist har det gått och anledningen till att jag klarat mig från att äta någon är att jag inte varit i någon affär. Ibland är det bra att aldrig handla ;)

Imorgon är det dock dax för praktik igen, jag hoppas den dagen inte är lika lång som måndagen var. Den var väldigt lång och då gick jag ändå tidigt. Det är mycket vad spänningen i luften och omgivningen kan göra att klockan går sakta. Men nya tag imorgon. Det är ju ändå onsdag och när den väl har kommit går ju oftast resten i en rasande fart.

Nu är det väl dax för en dusch och sen kanske läsa lite innan det är sova dax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0