Feb. 15, 2012

Idag är jag trött!
Hade en lång dag på praktiken, halv sex först åktes det där ifrån.
Men då har jag den tiden att gå tidigare en annan dag.
Chefen var på möte och den andra kollegan skulle hem och köra barn till pingisen och då tyckte jag det kändes fel att lämna allt öppet där, trots att chefen bara var på nedervåningen. Man vet ju inte vad för dårar som kan ramla in.
Mötet handlade om att vi (ja jag säger vi) har fått uppsägning på våra lokaler då kommun ska riva huset (dårar) och bygga ett seniorboende (fortfarande dårar) så nu är vi flera företag som måste hitta annan stans att vara.
Helst innan sommaren. Jo men hallå.
Så när mötet var klart och chefen insåg att hon inte hade någon ro till att jobba mer så stängde vi ner och åkte för att kolla på det hus som kommun erbjöd oss. Såg ut som ett hus med små rum och mycket vinklar och vrår.
Rätt ensligt beläget under vinter, höst och vår, men desto mer röj och idioter sommartid, och det såg inte särskilt inbjudande ut alls.

Så vi får se hur morgondagen blir, ifall hon kommit på nån lösning eller några olika förslag.
Innan sommaren är ändå rätt snart.

Undra om man ska ta och hoppa av på Tumlaren imorgon?
Var där i tisdags men känner mig så bortkommen! Cyklade 30 minuter och sen stod jag mest.
Så till sist tänkte jag att jag får väl cykla igen, men då var de upptagna så jag gav upp.
Sen kanske jag ändå ska ta det lite lungt för är fortfarande förkyld. Inte värre än att det bara är tät näsa och lite skrollig på rösten men det behöver ju inte bli värre.

Nej, tar nog och går på min egen maskin istället. Orkar inte leta kläder, ska gå och lägga mig nu.
Kvällen gick så mycket fortare när man var hemma så sent.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0