Feb. 13, 2012

Då var man tillbaka på praktiken. Var skönt att göra nått förutom att bara ligga hemma.
Man blir verkligen nära på idiot av det. :P

Nu har min maskin blivit använd fler gånger än jag trodde ;)
Så än ska den inte bli en klädhängare.

Imorgon ska jag börja tidigare då jag får ta bussen då hon jag åker med gått ner i tid och inte jobbar tisdagar, så gäller att komma upp tidigare med. Men det brukar ju gå bra så får väl tro att det gör det imorgon med.
Ska även äta mina egengjorda köttfärsbiffar till lunch imorgon. Hoppas de går att äta ;)

Nu ska ni få höra något som lär chocka er..
Jag har inte ätit choklad på två veckor! :O
Det ni! ;)
Och än har jag inte ens fått ett jätte sug efter det heller.
Får väl se hur länge det håller sig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0