Feb. 12, 2012

Idag har jag gjort något nytt.
Jag har stått i ett par tre timmar och lagat mat.
För jag älskar ju att laga mat!
Eller nja.. Det var för att göra luncher att frysa in så jag slipper göra det varje dag :)
Och fick ihop en del iaf. Det blir ju samma mat varje vecka, eller ja varierat mellan fem olika rätter så det är iaf en ny varje dag, men blir ju samma varje vecka i nästan fyra veckor fram. Så jäkla gott!
Visst, blir man trött på det så kan man ju göra nått annat en dag men nu behöver jag inte tänka på det varje dag. Nu är det bara att ta fram och se glad ut.
Så detta ska jag nog försöka fortsätta med. Om maten smakar bra vill säga för det har jag ingen aning om.

Annars längtar jag till att veckan ska börja, nu har jag varit hemma själv alldeles för läng!
Så ska bli skönt att komma till praktiken igen! Snuvig är jag men det går att leva med.
Och jag ska jobba och inte bli sjuk igen förrän om väldigt länge.

Städat fick jag gjort lite iaf igår, rummet och badrummet är klart.
Köket blev ju något rörigt förut men disken håller på så det ska nog gå att leva i med.

Nu ska jag bara slöa. Ta en dusch och ha det bra tills det är dax att sova så jag är pigg imorgon.

Ha en fortsatt trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0