Gott Nytt År!

Då börjar det närma sig slutet på detta året med och början på nästa.
För ett år sen satt jag och trodde att 2012 skulle bjuda på kärlek, drömmar som skulle bli verklighet och en massa skratt och glädje.
Vi kan ju konstatera att allt inte blev som jag trodde då.
Drömmar blev krossade och kärleken ja den försvann.
Men inget ont som inte för nått gott med sig sägs det.
Det ledde till att jag pratar mer med (nå ja inte alla men många) mina vänner.
Mer kontakt med de som bor längre bort om så bara med små sms.
Jag har varit utanför dörren mer och gjort saker.
Och jag har börjat umgås lite med folk jag mest bara sa hej till innan.
Och jag sover mycket bättre. Det gjorde gott med ett klart avslut, drömmarna försvann nästan helt då.
Iaf de där jobbiga, de vanliga hänger kvar än ;)
 
Men även om det inte blev nått med den kärleken och de drömmarna så har året bjudit på skratt, glädje och allt det där andra med. Fast jobb fick jag, ny lägenhet och egen bil (frihet!).
 
Så jag tror att 2013 kommer bjuda på nya drömmar, fler skratt och glädje!
Flytt, massa jobb, bröllop och bara en sån sak som att jag kommer få semester nån vecka i sommar!
Så länge jag har min underbara familj och mina underbara vänner kommer året bli helt kanon. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0