Dravel

Har haft en lugn helg på soffan.
Har varit väldigt skönt. Men nu börjar jag bli lite rastlös, vilket inte är nån idé när klockan snart är kvällen och läggdax närmar sig.
 
En vecka kvar att jobba och sen är det ledigt i 11 härliga dagar!
Då blir det att packa. Hade hoppats på att flytta in i mellandagarna, men fick pratat med han som bor där och han har inte flyttat ut än. Trodde ju kanske han hade gjort det eftersom han fick sin nya första december.
Så det får bli flytt efter nyår. Första helgen i januari får det väl bli då eftersom jag gjort flyttändring och telefon/bredbandsflytt från januari.
Elen kvar, men de är jobbiga för de har bara telefontid till fem.
Då har jag ju knappt hunnit hem från jobbet.
Men men, det löser sig väl.
 
I veckan blir det att få köpa hem julklappspapper med. Och nått att köpa till syster!
Bara hon kvar och jag vet inte alls vad hon ska få.
Några klappar får iaf vara inslagna till fredag för då ska Johan komma hit och så ska vi ha mys och han ska få sina klappar. Ska bli härligt :D
Såg honom igår här utanför och hård och kall som jag är började jag storgrina när han kramade mig :P
 
Frågan är nu om jag ska ta och städa lite eller bara ligga kvar i soffan.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar mig en pannlampa. Kram syster

2012-12-16 @ 18:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0