Wow!

Jag lyckades äntligen logga in på blogg.se appen!
Det var ju inte illa..

Finns inte så mycket att skriva bara.
Det jobbas och liggs på soffan.

Var på äventyr ända till Nödinge i helgen. Överlevde att köra dit helt själv! Lite stolt blev jag då.
Var där fredag till söndag och tig det bara lugnt och umgicks med Jenny.

Och på fredag är det lite "tjejfest" hos grannen. Ser fram emot det men vet även att jag antagligen kommer få minskat sug ju närmare det blir ;)
Men ut ska jag! Det jag borde gjort för hundra år sen får jag börja med nu då..

Och imorgon fyller Johan 11(!! fatta elva!!) år. Så tänkte lämna honom ett paket innan han ska ha kalas och jag har dejt med grannen på systemet. Så det kanske inte slutar med att jag bara dricker cola på fredag.. Fast det är ju möjligt ändå..

Ny ska jag läsa lite innan det ska sovas.
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0