En jävla skit dag.

Det är det idag. Efter fem timmars sömn vaknade jag och kunde inte sova mera och jag hann knappt slå upp ögonen innan tårarna rann.
Jag är rädd att jag kommer förlora min bästa vän. Min vän sen nästan 17 år.
Vi har stöttat varandra i det ena och andra men nu är det kanske slut på det.

Jag vet bara inte hur jag ska kunna leva utan honom där.
Han har varit den första jag vänt mig till när det är nått som det ska gnällas över, eller om det är nått som gjort mig glad eller om jag bara undrat över nått jag inte har koll på.
Vem ska jag nu slänga iväg ett sms till på dan när jobbet suger för en stund?
Vem ska jag spy galla med när folk är korkade?

Helt plötsligt känns det som jag är så ensam. För alltid ensam.
Och det gör så ont i hela mig över detta. Jag håller sakta på att gå sönder bit för bit.

Jag vet väl att man överlever det. Men vad hjälper den vetskapen just nu när det bara gör ont.
Nått stopp på de där jäkla tårarna verkar det inte finnas.


Kommentarer
Postat av: Carro

</3

2012-09-29 @ 19:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0