Snart kvällen! Äntligen.

Efter en lugn och kanon härlig långledighet så har det inte blivit ett par så lugna dagar på jobbet.
Igår jobbade jag en timme längre än vad jag har "arbetstid" och idag blev det mer än så.
Två timmar och 40 minuter blev det idag.
Detta är då tänkt att jag ska ta ut och gå tidigare någon dag..
Men vet inte när det ska hinnas med för då får ju de andra jobba länge istället..
Ja ja. Så är det.
Synd bara på att bussarna inte passar när man missar dem.
Idag ställde Christian upp och körde mig hem! Det är jag väldigt tacksam över.

Har gått här och väntat på pengar från kommun med, för äntligen är ju pappren påskrivna och klara.
Chefen har dock slutat svara på mail och idag var han på möte så fick pratat med löner och fick då veta att jag får pengarna först den 27e. Vilket inte känns så kul eftersom jag har 70 kr på kontot och räknat med de stackars kronorna jag ska ha från dem. Frågade om det blev med ränta men det fick man visst inte.
Hon frågade om det brukar vara så här och det har det ju varit de senaste gångerna, jag har fått ringa och efterlysa lönen så till sist var jag så irriterad och tyckte det var för mycket jobb för lite pengar och jag inte tänkte komma tillbaka mer. Det kanske inte var det bästa men ändå sant, för nu orkar jag inte med dem mer.
Nu får dom klara sig ändå. Får dock berätta det för flickorna i växeln som har frågat mig om sommaren.

Så nu väntar jag bara på att få dra täcket över huvudet. Vilket jag ju får göra när jag vill men det är ju onsdag och Grey's på tv ;)
Men sängen blir det nog snart och tv tittande där ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0