Sept. 18, 2011

Varje gång jag tror att jag har kommit igång med bloggandet så går det *vips* nästan sex dagar emellan.
Man hade ju kunnat önska att det berodde på att jag har fullt upp om dagarna. Men tyvärr är det mer ett tecken på att jag inte gör en sak. Ser på tv, suckar över att jag borde plugga (det blir lite då och då men inte som det borde), sover och bara är.
Men denna veckan som nu kommer ska jag ta tag i pluggandet. Tentan närmar sig ju lite väl snabbt!
Så då får det skärpas till.
Sen är jag barnvakt med, har Johan hela veckan medan Börje är iväg på semester.
Har redan kommit på vad skönt det är med ett "riktigt" hem. Denna lägenheten känns mer som ett hem än vad min gör iaf. Så kanske jag ska byta lås innan söndag.. Måste ju vara den som har fungerande nyckel som har rätt till lägenheten ;)
Så då ska det pluggas medan Johan är i skolan.

Men nu är det bara sju veckor kvar av skola, sen får det allt räcka! 
Nu bara jag längtar efter att få göra nått verkligt.

Fast det enda riktiga jag ska göra nu, är att äta av Börjes glass!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0