Sept. 11, 2011

Finns inte så mycket att uppdatera.
Försöker komma igång att läsa böckerna vi har i kursen och det går ju lite dåligt med det.
Jag läser men förstår inte riktigt vad det är som står, så varje stycke läses ju massvis med gånger så det tar tid.
Men men, föreläsningen vi hade i fredags kändes iaf bättre än den första fast jag tror att en dag i veckan är lite lite. Fast ska nog gå bra detta med.
Har några uppgifter som ska göras innan onsdag med så det ska jag sätta mig i veckan innan föreläsningen.

Pappren till examen är skickade med så nu är det bara att vänta, vilket verkar kunna ta tid för jag har klasskamrater som skickad in sitt i somras och har fortfarande inget fått. Ja ja, så länge jag kan visa på att jag har 180 hp godkända så ska det gå om det är nån som vill se.

Annars är det väl som vanligt.
Funderingar kommer ibland på ifall man bara "duger" ifall man har karl och ungar.
Och då menar jag inte att det är ett duger i mitt huvud utan i andras.
Man kanske inte räknas om man är själv och barnfri?
Ja, jag vet iaf inte. Det kommer ju bli ett ensamt liv om det är så.
För det är ju inte direkt så jag kan låsa fast första bästa karl jag hittar eller kidnappa barn.
Det känns inte riktigt rätt. ;)
Den dagen jag orkar ta mig ut och ens försöka hitta nån ska bli spännande iaf och se om det blir skillnad.

Men nu får jag nog mest ägna mig åt att fixa klart kurserna, hitta ett jobb antingen genom praktik eller på "vanligt" vis och sen kanske man kan börja göra nått annat.

Det första jag ska göra nu är iaf att titta klart på kanal 5 sen kanske läsa lite ifall jag inte somnar innan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0