Sept. 5, 2011

Idag var det lite tårtkalas här för att fira att jag är så jäkla bra ;)
Och jag vill tacka alla tusen gånger för att ni kom och tacka så mycket för paket, pengar och blommor.
Smörgåstårta har jag så jag kan äta både frukost, lunch, middag och kvällsmat imorgon tror jag ;)

Fick även personbeviset idag så imorgon skickas det iväg och sen är det bara att vänta på att examensbeviset ska komma :)
Annars har dagarna bara gått. Jag fick kommit mig till arbetsförmedlingen i torsdags, handläggaren är för praktik (yes!). Dock får jag ju endast 3000-3300 kr i månaden (no!) och det räcker ju inte ens till hyran..
Men vad göra. Jag söker jobb och så men jag kan inte tvinga någon att anställa mig. Även om jag skulle vilja ;)
Men praktik tycker jag är en bra början ifall det inte blir något "riktigt", jag hoppas bara att personen jag pratat med om det fortfarande kan vara intresserad av det. För är hon det så kör vi direkt kurserna är slut sa han :)

Boken läser jag i, dock har den inte blivit särskilt intressant än har mest varit om hur skattelagen och skatter och så kommit till. Förhoppningsvis blir det mer "intressant" ju längre in i boken jag kommer.

Ja det var en liten uppdatering kring mitt otroligt spännande liv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0