Sept. 28, 2011

Nu tar jag paus!
Har bara haft en paus tidigare idag sen jag började plugga så nu är det hög tid att försöka få nått i magen så huvuudet orkar några timmar till.
Fast jag är lat så det är micron som gör maten till mig idag.

Fick svar igår gällande intervjun jag var på. De gick vidare med andra sökanden.
Jag är inte förvånad och lite lättad. Känns inte som en tjänst man ska sätta sig på som helt ny och grön inom ekonomi och juridik området. Det vore nått om man hade haft lite mer kött på benen och tro på sig själv.

Men jag har flera ansökningar ute hela tiden, fast det är inga som hört av sig så jag gissar ju på att man redan är bortsållad. (Nja, heter det så?)
Ja ja, praktiken har jag ju så jag känner mig rätt lugn. Inte över ekonomin, för den stressar jag över nonstop men över att ha nått att göra. Jag vet att jag kommer ha någonstans att gå och lära mig saker.
Sen att pengarna inte ens räcker till hyran, vad gör väl det. (En jäkla massa med mitt huvud gör det, men vi kan ju låtsas som om det inte gör nått just för stunden)

Väntar fortfarande på att mitt examensbevis ska komma. Men det tar tiiiid tydligen.
Så det kommer väl när det kommer.

Inför tentan känns det.. Inte mycket. Jag borde vara stressad och vissa stunder är jag det men sen känner jag bara ett stort fett äh. Det går som det går, den går alltid att göra om.
Tog ut ett par gamla tentor nu med som jag ska ta och kika på medan jag äter lite.
Vilket blir nu, för nu plingade micron att maten är klar att serveras.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0