Sept. 26, 2011

Igår kom Börje hem från så nu är jag hemma i min egen lägenhet igen.
Och jag lyckades sova utan att ramla ur sängen! Var lite orolig för det när jag har vräkt mig i en stor säng i en vecka. Men jag höll på mig på plats ;)

Dagen har ägnats åt att räkna. När man sitter så glömmer jag bort att äta, så nu på kvällen var jag ju tok hungrig istället och i mitt kylskåp fanns det mest tacosås.. Det är inte ens nått jag äter.

Imorgon är det skola igen hela långa dagen. Sista föreläsningen innan tentan som är på fredag.
Vi ska gå igenom en övningstenta imorgon som jag har suttit och försökt göra idag, så får vi se om jag har fattat rätt eller inte..
Det var en fråga som jag inte vet alls, men tur är det ju då att det bara är en övning.

Men jag känner nu så trött jag är på pluggandet. Så det är tur att det bara är 6 veckor kvar.
Glad är jag nu att jag inte tänkte läsa mer för det vet jag inte om jag hade orkat med.
Nu vill jag bara komma igång och börja jobba.
Och känna att man gör nått vettigare än bara läser text som man sen ändå inte kommer ihåg.
Och så klart, tjäna lite pengar. Kunna ha mer än tacosås i kylskåpet ;)
Nej men kunna ha pengar över efter räkningar. Kanske leva lite.
Det vore väl på tiden nu.

Fast nu ska jag sova så jag kommer upp till bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0