Okt. 3, 2011

Oj, där sprang dagarna förbi igen.
Tentan är gjord. Dock om det är klarad.. Det återstår att se.
Jag kan ha gjort jätte fel i massor.. :(
Ja ja, nu är det gjort inget jag kan göra åt.

Idag började sista kursen! Läraren är nog bra men lite seg. Det tog så långtid att gå igenom ingenting för han skulle ha oss läsandes högt ur lagboken för nästan varje paragraf.
Sen missade jag hälften eftersom jag hade tid på Näl. Jag trodde det skulle bli undersökning med den där kikarliknande saken som använts förut. Men det var en vanlig cellprovsundersökning. Så jag får svar om några veckor om hur det ser ut.
Sen var det visst inte sista gången jag behövde åka till Näl för kontroll. En gång till blir det om ett år.
Sen får jag börja gå här hemma på kontroller igen.
Ja ja, det är bara att göra. Det är ju en bra kontroll att göra så det ska jag fortsätta med.

Annars är det som alltid. Helgen var lugn. Har varit med Johan en del.
Vi var en sväng på Oktobertjofräset ner över med syster och familj och söndagen var vi och badade.

Nu tittar jag på Sos Västkust, för äntligen börjar alla bra program igen!
Nu har jag nått att skylla på när jag inte vill plugga på kvällarna ;)

Men nu var reklamen slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0