Okt. 27, 2011

Plugg, plugg, plugg. Eller ja, det ska bli ;)
Är seg i starten så har inte börjat än men snart så.
Då ska det räknas och räknas. Det som är lite synd bara är ju att jag har ett visst antal övningar och till sist kan jag ju dem utantill istället för att tänka på hur jag ska göra.
Fast de jag satt med i slutet igår kväll, de övningarna förstod jag inte alls. Och minns inte ens att jag gjort ;)
Men kan ha att gjort med att jag inte hade ätit och så med.
Får se sedan ifall jag förstår mer idag.

Chefen för växeln på kommun ringde förut så jag kanske ska jobba onsdag till fredag nästa vecka.
Alltid en liten peng iaf. I december. Kom på att det är ju november nästa vecka.
Ja ja. Det stör min plan på att gå till arbetsförmedlingen på torsdagen men får gå tisdagen efter istället.
Vill ju komma igång med praktiken direkt. Men pengar går före.

Nej det är väl dax att försöka komma mig närmare skrivbordet och alla papper som ligger där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0