Dravel

Ja ha, imorgon var det skola igen.
Det är underligt det där att det känns som det aldrig är annat men det har bara varit en gång i veckan nu sen jag började efter skolan..
Är väl för jag är trött på det och vill bara där ifrån.
Så imorgon är det iaf dax igen. Fem föreläsningar kvar på denna kursen.
En denna veckan, tre nästa vecka och en veckan efter. Sen är tentan veckan efter det.
Men känner att jag får skärpa mig denna kursen för förra var jag bra lat i. Och det blir ju möjligen en omtenta för det. Men men, det tar vi då. Inte mer med det.
Är ju iaf ingen annans fel än mitt eget.
Fyra veckor, fyra veckor. Bara att "hålla ut".

Nu ska jag se på Partaj på femman och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0