Nov. 21, 2011

Usch, idag kände jag mig inte stor på praktiken.
Fick höra ett "men Jessica, vad har du gjort?".
Då blev jag kall. Hon kunde inte hitta de bokföringar på insättningar som jag hade bockat av och det har varit så många olika företag och bokföringar så jag blev lite orolig. Hittade bokföringsordern som jag hade gjort i pärmen iaf och sen hittade hon dem även i datorn.. Jag hade skrivit fel i datumet. Var ju skönt att det löste sig och att det inte var tok allvarligt men så kall jag blev. Hann ju tänka att chansen till jobb var borta. Haha.
Idag bad hon mig även skriva upp de företag jag har jobbat med.
Troligen för att kunna kolla sedan om det ser rätt ut eller nått men just precis då kändes det som att hon inte litade på mig och att jag gjort något större fel.
Men det tror jag inte jag har gjort.

Ja ja, det sägs ju att man lär sig på misstagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0