Söndag kväll, igen.

Då var det söndag igen och en ny vecka börjar imorgon.
Det går lite för fort..
Veckan som gått innehöll ju ett par möten, det var intressanta möten. Det första vi hade i Göteborg hade vi kunnat ha mycket mer tid för men tyvärr hade han annat möte så blev bara en och en halvtimme.
Men där har vi en som är väldigt intresserad av detta och gärna står till hjälp :)
Det andra mötet gick bra det med, han sa mycket samma men ändå ur en annan synvinkel och det hjälpte en del.
Vi hade ju även opponering i onsdags, det gick mycket bättre än vad jag trodde!
Handledaren har tydligen den tonen till alla. Iaf till den andra gruppen som vi hade opponeringen mot/med.
Han verkade ganska så nöjd, visst var det lite små saker och så plus att vi har många mer sidor att skriva om de olika delarna men än så länge var han nöjd.

Men vet ni vad han hade gjort?? Han hade glömt en grupp! Vi är sex grupper men han hade bara meddelat fem av oss att vi skulle ha opponering. Mycket dåligt gjort!

Det börjar närma sig att vi får siffrorna med, det känns bra. Hade vi inte fått dem hade ju hela uppsatsen fallit ;)

   

Imorgon ska jag in till skrivkamraten så vi kan få ner vad mer vi ska skriva och sånt.
Sen ska hon iväg på semester/släktfest i Danmark torsdag till söndag...
Det går så bra detta.. Lite lagom irriterande är det iaf, för nästa vecka på tisdagen ska vi träffa handledaren och då är det ju trevligt ifall vi kommit en bra bit mer på väg.
Sen är det slutseminarie den 26e maj, då ska ca 80% vara klart, då är det ny opponering och det ska säkert lämnas in två dagar innan så den 23e-24e får man ju ha kommit så långt och det känns lite stressigt eftersom det går så jäkla sakta. Jag sa till henne att vi får jobba som små blå nu så vi kommer så långt, så det bara är småsakerna kvar sedan efter slutseminariet då vi har en vecka på oss innan det ska in.

Helgen i övrigt har varit lugn, har läst två och en halv bok. Härligt!
Tog en fri helg eftersom skrivkamraten ändå inte kunde göra nått..

Nu ska jag nog ta och se om jag kan få nån mat i mig och sen troligen fortsätta läsa.
Så ska jag börja skriva som en liten blå, med eller utan kamrat, imorgon när jag kommer hem ifrån henne igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0