Ny dag

Då var det en ny dag och idag mår jag bättre :)
Igår mådde jag illa i vågor hela tiden, Caroline var så snäll och kom hit med nyponsoppa till mig ♥
Det var ungefär det jag fick i mig tills klockan var nästan halv nio och jag var hungrig på vanlig mat.
Sov bort ett par timmar där mitt på dagen med, fullt påklädd under täcket och tokfrös.
Men kändes lite bättre när man väl fick vaknat igen.
Annars så satt jag med uppsatsen, vi fick pratat lite på msn om vad som ska göras och så var det bara att göra det. Och det tar så mycket längre tid än vad man tror så även om man håller på i många timmar känns det som att man inte kommer nån stans.

Sitter med det nu med men min motivation är inte här.. Den har rymt.
Har iaf hittat lite mer text att ha med, fick fler dokument från Borås kontakten idag så där fanns det lite meningar och så som passar bra.

Finns inte så mycket mer att skriva så jag får väl ta och försöka skriva på uppsatsen istället.
Kanon kul!

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0