Maj 8, 2011

Idag går det bra segt.
Har suttit och försökt skriva och leta och så både fredag och lördag.
En del fick jag ju ner, dock ej omskrivet.
Och fortsatte idag meeen det går så segt. Jag kommer ingen stans.
Igår kom jag på ungefär hur jag skulle göra, så det har jag gjort.
Nu måste jag bara komma på exakt vad jag vill skriva om det och hur mycket som ska vara med.
Hur ingående ska man gå?
Så jag har stängt av för jag vet inte alls. Vill nog helt bara lägga mig och läsa.
Ta en liten paus så kanske det kommer över mig som det gjorde igår.
Eller så väntar jag till imorgon då jag har tänkt träffa skrivkamraten och se om hon ens har ett smart ord att komma med. Eller om hon "råkat glömma det på andra datorn".
Just därför vill jag skriva på massa själv men det orkar jag inte idag så då hoppas jag lite lite att hon faktiskt kan sätta lite fart. Nu är det bara två veckor drygt som vi har på oss att göra klart 80% minst... Så det gäller ju att vi lägger på ett kol eftersom vi inte ens fått siffrorna än. Vad jag vet, just den kontakten tog vi från hennes mail.. Dumt dumt.

Nej jag vet inte, jag har inget nytt att komma med bara samma gamla gnäll.
Tur att det förhoppningsvis bara är fyra veckor kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0