Maj 18, 2011

Finns inte så mycket att säga.
Just nu vill jag mest bara sätta mig och stor tjuta.
På måndag ska det vara klart, arbetet.
Det ser inte så ljust ut..
Och jag förstår inte word!!
Här ska det till rubriker och sidnummer och sånt.
Men jag har ingen aning om hur fasen man gör.
På skolans hemsida finns en beskrivning.
Men det gäller ju det gamla word!
Nu ser ju inget ut så längre och då vet jag inte alls :(
Och den där andra människan är ju inte ens lönt att försöka få hjälp av.
Hon suckar mest, klagar över sin mage då hon har magkatarr eller magsår eller nått, stirrar rätt fram eller spelar alfapet på mobilen.
JA MEN DÅ BLIR DET NOG KLART!

Och vi har stora delar kvar att göra, som vi inte riktigt kan göra än för vi väntar på svar om förklaring av materialet vi fått. Vi vill ju gärna förstå rätt när vi håller på med det. Eller jag vill iaf.

Så därför skrivs det inget här, det är bara uppsats som gäller.
Och några psykbryt.
Och en massa tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0