Den är inne :)

Uppsatsen blev inlämnad igår, i tid.
Tre och en halv timme innan utsatt tid var vi klara.
Sen ytterligare en halvtimme efter det var den inlämnad.
Vi fick strul med när dokumentet skulle bli till en pdf fil.

Men nu är den inlämnad och jag håller på att skriva ut det arbete som vi ska opponera emot på torsdag.
Så idag ska jag läsa igenom det (och den andra gruppens lite snabbt) och imorgon ska vi träffas, skrivkamraten och jag, för att skriva ner vad vi ska säga på vår egen redovisning och vad vi ska säga i opponeringen.

Det blir då vi får se vad lärare och skolkamrater tycker. Och jag mår illa bara jag tänker på det.
Men det ska säkert gå bra. Med bara små enkla saker att göra bättre och rätta till.

Så drygt en vecka kvar, sen är det sommarlov!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0