Attans!

Ja som ni vet så blir det inte alltid som man tänkt sig.
Och idag är det faktiskt mitt fel att det inte blir nån träff.
Gick upp som vanligt men sen fick jag sån galen magknip och mår så illa, så jag sitter mest och bara andas just nu.
Så jag kände inte för att sätta mig på nån buss ifall man skulle börja spy, mindre mysigt kanske.
Bussresan är ju ändå en och en halvtimme till Uddevalla och sen samma hem, det är en stund, en väldigt lång stund känns det som idag.
Men det får vara så, vi har bestämt träff på msn vid tio så får vi prata igenom där så gott det går.
Och sen får vi bara skriva var för sig, vilket vi ändå gör, och så får vi träffas imorgon eller på onsdag istället.
Det fungerar säkert det med, men lite surt.
Fast är ju glad att det kom en timme innan bussen skulle gå än när jag väl satt på den.

Ja ja, ska nog krypa ner under täcket en stund innan vi ska ses på msn.

Tjing.


Kommentarer
Postat av: Carro a

hoppas du känner dig bättre nu

2011-05-03 @ 12:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0