Paus dravel

Jag behöver en paus!

Så då hamnade jag här för jag har så mycket vettigt att skriva..
Det händer inte så mycket inne i min plugg-bubbla.
Igår räknade jag fram till sju då Börje och Johan kom så hade vi "äkta" fredagsmys.
Ni vet sånt där man först äter tacos innan man fastnar i soffan ;)
Gott var det iaf :)
Nattgäst fick jag med, Johan sov här. Börje skulle iväg tidigt imorse med John och då tyckte jag lite synd om Johan som skulle behöva gå upp tidigt när han har möjlighet att sova ut, så han fick sova här.
Så var han här fram tills tolv då han gick hem till farmor.
Pluggat har jag gjort sen innan han gick till nu, vilket känns i huvudet.
Men ska inte sluta riktigt än. Får bara pausa lite, dricka lite vatten och så innan det blir att fortsätta.

Och så är det vår på utsidan och då rycker det i grilla-tarmen!
Men det får vi ta till sommaren eller nått, det duger det med.

Annars då?
Vi fick svar från läraren gällande arbetet hon lämnade in till fel att "de hade löst det själva".
Riktigt vad det betyder vet jag inte men förhoppningsvis inte att vi inte fått godkänt på den delen iaf ;)

Sen väntar vi på svar från den andra läraren men han vill inte svara, och då skickade vi ändå mailet i onsdags!
Det är mycket dåligt.

Kan även berätta att det inte alltid är kul att ha en granne som inte hör så bra.
Inte när hon ser på tv eller lyssnar på radion (vilket av dem det nu är) så jag hör exakt vad de säger.
Det stör min koncentration lite grann om vi säger så.
Men det är ju klart hon ska få höra hon med. Så gott hon kan.

Nej som ni ser det finns inget att skriva om.
Så jag får väl ta och fortsätta plugga istället.

Hej tills nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0