Mars 28, 2011

Tror vi kanske kom på nått nu. Nu ska hon ta kontakt med sin svärfar som har ett företag och sen blir det möte på onsdag med läraren för att se vad han tycker och om han godkänner och sen så är det bara att sätta igång.
Det känns iaf bra nu mot förut.

Så nu försöker jag hitta nån form av lust att städa eller läsa makro..
Men båda sakerna är otroligt tråkiga.

Hade tänkt komma igång med träningen idag som legat nere allt för länge.
Men Robin hade ingen möjlighet då han ju inte har kort på Tumlaren och måste betala med pengar (blir ju lite dyrt då i längden, är dyrt bara för en gång!) och syster ska jobba i eftermiddag och har ju barnen :)
Så då tänkte jag att jag åker med Börje, men han ska inte träna idag eller vara hemma så jag kan inte heller låna bilen. Så träningen får vänta till imorgon.
Robin föreslog en promenad någon dag men det tackade jag nej till, får ju lätt ont i benen då och speciellt om jag ska gå med en som jag nästan får springa bredvid ;)
Men nu måste det komma igång.
Som sagt är det bara tio veckor kvar, så nån större chans att jag kommer i nån fin klänning utan att se ut som en flodhäst finns ju inte, men man kan ju iaf försöka få lite kondis i vilket fall.

Men jag får väl ta och göra nått.. Frågan är vilket det blir bara.
Troligen slita på soffan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0