Mars 27, 2011

Det blev utgång igår och dans.
Men vad gammal man känner sig! De är ju småttingar allihop.
Jag såg en som jag vet är lika gammal som mig och ja det fanns ett par stycken som är nååågot äldre.
Men sen var resten smått. T om Nattan sa att hon kände sig gammal.. Och hon är ju bara si så där 8-9 år yngre än mig!
En spark i ryggen tyckte någon att jag förtjänade med när jag gick ner för trappan.
Jag vände mig aldrig om utan försökte bara hålla mig på fötterna och fortsatte gå.
Så jag hoppas på att det inte var med mening.. Det var inga jag kände igen som stod där när jag gick förbi iaf.
Men men, de får väl sparka då. Gjort är gjort.
Sen slutade det med att syster och jag stod på utsidan och gnällde över hur den stackars tös som stod i garderoben uppförde sig. Men klart, har man ett sånt jobb är man ju så mycket mer än andra :P

Dock var kvällen trevlig om vi bortser från allt detta. För en gångs skull var det ju bra musik!
Vi lyckades gå ut på schlagerkväll så var ju kanon kul musik, enligt mig då, att dansa till.
Och sällskapet var trevligt.

Men tror inte det kommer bli ny utgång relativt snart. Blir det det, får det allt bli på ett ställe där man inte känner sig så gammal ;)



Idag blev jag väckt av att Börje kom hit med pizza till lunch.
Sov länge! :D
Sen har jag kollat på nån barnkanal, haha, fanns inget annat att titta på och lite barnprogram brukar gå bra. ;)
Så på kvällen kom han tillbaka med Johan och gjorde middag med!
Hur bra har jag inte haft det idag?
De åkte direkt efter maten och då har jag mest suttit på soffan då med.

Något åkande nån stans verkar det inte bli iaf för jag har inte hört nått från Ulrika, så får ta och höra av mig till henne så vi får satt igång med arbetet. Första mötet med läraren på onsdag och första gruppmötet med resterande som har samma områdesinriktning som vi onsdagen veckan efter.. 8.15!! Jäkla kul tycker jag som får åka bussen fem då.

Men nu ska jag ta och se på The big bang theory.
Sen sova.

God natt.


Kommentarer
Postat av: carro a

nä nu får de dröja lääänge innan vi går ut igen;P

Hoppas de blir bättre när harry´s öppnar. kraaam

2011-03-29 @ 08:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0