Mars 2, 2011

Tack mamma, jag saknar dig med :) Dock var det kanske Karen jag tänkte på just igår ;)
Men saknar dig gör jag ändå.

Idag kom jag hem till nästan helt färdiglagad mat :)
Det gillar jag!
Så nu är jag mätt och trött och vad passar väl bättre då än att sätta sig och plugga?!
Inget skulle jag tro, så nu ska jag snart sätta igång.
Vi fick ytterligare en uppgift att göra hemma så nästa veckan har vi två saker som ska lämnas in så det är bara att jobba på.
Imorgon får jag iaf en liten sovmorgon! Åker inte förrän vid halv nio för att möta upp Ulrika och så ska vi gå igenom det ena så vi blir klara nån gång. Sen är det föreläsning kvart över ett till fyra.
Så rooooligt!

Men snart är det freeeeeeedag!!!!
Och jag kommer rymma iväg med Håkan i solnedgången och leva lycklig i alla dagar.. tills han slutar sjunga ;)

Men innan dess, får jag som sagt plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0