Mars 16, 2011

Fick besked på cellprovtagningen jag gjorde på Näl.
Och resultatet var "helt normalt". :D
Så skönt!
Då fick de ju bort allt på operationen.
Nästa koll blir i oktober/november för att se så det håller sig normalt.

Annars har det varit en liten suck-ig dag. Inte haft så stort tålamod med min klasskamrat och det märkte hon nog för jag sa dumma saker ibland när hon beklagade sig.
Jag är ingen trevlig medmänniska jag.. ;)
Jo då, det hoppas jag väl att jag är men ibland orkar man inte.

Skulle haft pluggat när jag kom hem men det har inte blivit så.
Fick bokat tvättid och startat en disk och sen ringde Jenny så pratade med henne i en timme.
Sen var klockan åtta och sen dess har tiden bara gått till att.. Sitta?
Men ska iaf plocka fram det, så kanske jag kan få tummen ur en stund.
Dock börjar Grey's idag och det kan jag ju bara inte missa! ;)



Ska ta och sortera tvätten med för ska tvätta imorgon bitti och så är det råplugg som gäller tills tisdag kväll nästa vecka!
Jag funderar på hur man ska lägga upp pluggandet bara, det är ju två kurser som jag ska fördela tiden på, på nått vis. Men jag får väl testa mig fram och se vilket som verkar bäst.

Har börjat kolla efter jobba med, dock verkar det som det bara finns jobb i Göteborg..
Och vi vet väl alla hur mycket jag älskar staden..
Ska kolla mer en annan dag på olika sidor, nästa helg kanske när tentorna är klara.
Men det är högtid att börja fundera på det, på riktigt, nu.

Plocka fram block och anteckningar och böcker var det ja..
Jag får ta och göra det så det händer nått här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0