Mars 14, 2011

Usch, nu börjar det närma sig tentor..
Nästa vecka är det och jag känner inte att jag har jätte koll..
Plus att vi inte ens fått uppgifter att öva på än i den ena kursen!!
Men det är bara att plugga på.
Nu är det hel dag på onsdag och sen är det hemma plugg som gäller alla andra dagar.
Jag kan, jag kan, jag kan...

Annars går det framåt med förkylningen, låg ner hela natten till idag för första gången på över en vecka :D
Däremot kan jag inte röra mig nått direkt utan att få tokhosta :(
Hemma så går men när jag ska gå så långt som till bussen (för det är ju så jäkla långt) hostar jag massor.
Vilket är lite störande för jag vill komma mig till Tumlaren nu!
Men vet inte om jag bör? Jag vet inte hur det funkar.. Men jag gissar att luft är bra.

Ska snart ta natten.. Så kanske man kommer upp tidigt imorgon och börjar plugga.
Vet ni förresten att denna veckan börjar alla bra serier?
Hur jag ska hinna plugga då det är frågan.. ;)

God natt.

Kommentarer
Postat av: carro a

man ska väl inte träna när man e förkyld va? så de låter som en dålig idé. krya på dig

2011-03-15 @ 07:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0