Jag kunde nog inte

Jag är så trött!
Har gäspat sen jag vaknade.
Men sitter här och läser igenom allt inför imorgon.
Det börjar kännas okej, men sen så gjorde det det inför gårdagens tenta med och där kan jag säga att det inte gick bra!
Fy fan vilken tenta! För första gången på nästan tre år satt jag i nästan alla fem timmarna vi har på oss.
Var tjugo minuter kvar när jag gick.
Och jag känner mig lite smått lurad, våran lärare har sagt hela tiden att han är klar med vad som vi ska kunna inför tentan och så. Och förra veckan sa han vilka fem områden det var eftersom vi inte riktigt hunnit som det var tänkt. Men tror ni inte på fan att han hade med runt 7 frågor om sånt vi inte ens pratat på??
Ja så där försvann det en jäkla massa poäng, jag hade inte en susning.
Sen använde han en del ord vi inte använt heller i de andra övningarna så dom vette fasen om jag ens fattade.
Så just nu är jag inställd på omtenta vilket jag är lite sur över för det förstör mina planer!
Den omtentan är på samma gång som den andra omtentan för kursen jag ligger efter med.
Och den hade jag tänkt försöka mig på då. Men så känns det ju inte nu.
Så här kommer vi inte vara klar med skolan förrän i augusti.
Hurra.
Jag som ville ha lite kalas när skolan slutade, men det får man väl ta i höst då när allt är klart.
Jag vet inte hur det funkar?

Men nu ska jag fortsätta fokusera på morgondagens tenta, om bara huvudet inte gjorde ont.
Jag gissar på att det blir att ligga i kraftig migrän till helgen.
Ja ja, det går ju över det med.

Först ska det skrivas tenta sen kan jag ha hur ont som helst!

Vi ses och hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0