Gaaaaahhh!

PANIK!!

Jag såg nu att om TRE veckor är det dax för tentorna..
TRE jäkla små veckor!
Och vad har jag lärt mig de senaste (snart) sju veckorna?
Inte nått!
Gud vad bra det känns..
Men det är väl bara att läsa på och lite på sin kunskap ändå..
(Tss... vem gick på det låtsas positiva? Inte jag)
Men nu är det nog dax att börja köra seeeeena kvällar om man ska känna sig någorlunda säker.
Som tur är, vet jag att i stort sett hela klassen känner samma.
Det känns lite lugnande iaf.

Har försökt komma på ett bra ämne till exjobbet med.
Det finns överallt en massa förslag på ämnen, till externredovisningen men inget till intern som vi har valt.
Så klart.. Sen har jag inte riktigt fattat än vad det är vi ska göra i den där uppsatsen heller.
När man kollar runt på andra ser det ut som de kommit på nya system och sånt för företag och då undrar jag.. Ska man kunna sånt med??
Det måste man inte, hoppas jag. För då är jag nog körd :P

Usch så stressad jag blev nu, det bara snurrar i huvudet.
Jag ska ta och andas, dricka lite vatten och lägga mig.
Så börjar vi köra med sena kvällar imorgon, då har jag sovmorgon med en liten sväng så kanske man är pigg nog att läsa på bussen in. Några sidor ska jag väl iaf hinna innan jag somnar :P

Nått får man ju göra iaf för att få chansen att klara examen..


Kommentarer
Postat av: carro a

det kommer gå fantastiskt! Du är grym!! Men imorrn släpper du pluggerit på kvällen för då e de håkan som gäller=)=)=)

2011-03-03 @ 16:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0