Veckans lärdomar

Det där med bloggandet går inte så bra nej.

Denna veckan har jag iaf kommit fram till ett par olika saker.
När/om jag skaffar barn, ja då ska jag inte bo i en etta! För att sitta fast i höften dygnet runt gör mig galen.
Har haft Johan här sen söndagkväll mest hela tiden för att han ska få ha lite sommarlov och slippa fritids.
Och jag älskar honom, det vet ni. Men jag blir snart lite tokig av att ha honom nästan i knät hela tiden.

Detta leder och hör samman med den andra saken jag kommit på. Jag trivs rätt bra själv. Jag behöver vara själv.
Inte hela tiden men en del. Det går att andas lite lättare då.
Så skulle jag skaffa familj, ja då ska det finnas rum till det med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0