Juni 8, 2011

Jag drömde i natt att vi var i skolan och fick tillbaka våra uppsatser. Man skulle ha 10 poäng men vi fick bara 5. En så jobbig dröm det var! För plötsligt var vi tvugna att göra om en massa saker och lägga till och hålla på. Mycket besviken var jag. Det är väl oron över att inte veta. Vi vet inte ens hur vi kommer att få veta ifall det blir godkänt eller inte. Läraren sa sista gången vi träffade honom att han skulle skicka mail till oss, grupp för grupp. Men det tror jag ju på när jag ser det.
Vore skönt att få veta snart iaf om det är godkänt eller inte.



Är snart dax att börja läsa på omtentan jag har med. Den tentan är väl nån gång i vecka 34 skulle jag gissa så det är ett tag kvar, men eftersom jag inte har nån koll alls på detta och jag sen nån gång kommer börja jobba med så är det lika bra att börja nu så det kanske blir klarat i augusti istället.
Allt är ju på engelska och så, så det krävs en del läsande för att försöka förstå. Synd bara att det är ett så tråkigt ämne :P



Satt och sökte fler jobb igår. Men det verkar inte vara nått att hoppas på.
Utbildning ska man ha, check, men sen ska man ha minst 2-3 års erfarenhet med, inte check.
Suck.
Det kommer sluta med att jag städar toaletter nån stans. Kul när man har studieskulder på över 171 000 kronor.



Jag hoppas jag får komma igång och göra nått snart tror jag, det hjälper inte humöret att inte kunna få tag i ett jobb.
Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen med. Det ser jag såååå fram emot.
Men men, det är ju så det är.



Nu har jag suttit här i soffan hela långa dagen. Får ta och resa på mig nu och plocka i ordning här.
Dammsuga lite socker efter trevligt fika sällskap jag hade förut och så :) ;)
Kanske hitta mitt golv igen som jag fick fram i förra veckan.

Tills nästa gång.
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0