Juni 9, 2011

Då har jag varit till arbetsförmedlingen, det gick mer smärtfritt än vad jag trodde.
Det blev en handlingsplan och den säger att jag ska återkomma när jag "åter finns till arbetsmarknades förfogande". Alltså när sommarjobben är slut.
Jag räknade med en massa gnäll om hur man måste söka över heeeeela landet och flytta.
Men nu är jag iaf med hos dem, nu ska jag se om man kanske har rätt till akassa ändå.
Spännande.

Fick pratat med facket med, om en lapp de skickat. Jag visste inte riktigt hur jag skulle fylla i den eftersom jag sökt två andra kurser och så. Men han sa att jag skulle återkomma när jag fått svar på om jag kommit in på dem eller inte.

När jag nu var så duktig och gjort dessa saker så hamnade jag under fläkten igen.
Det behövs! Satt inne hos karl på arbetsförmedlingen och svettades från det jag kom till jag gick.
Trevligt första intryck...

Får se om jag får tummen ur och plocka klart. Började igår men svetten bara flöt så jag la snart ner det.

Tjing

P.S Förrsten. Vet ni hur gammal jag och mina kamrater i samma ålder är egentigen? Så gamla så att det idag är på dagen ELVA år sen vi tog studenten.. ;)

Kommentarer
Postat av: louise

Ja vet , ja ligger på 8 år..Galet!!

Håller tummarna för dig!

2011-06-10 @ 22:38:16
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0